0000
Overslaan en naar de inhoud gaan
Toggle navigation
×
De voordelen van je bpost-account?
Met één e-mailadres en wachtwoord gebruik je steeds vlotter onze tools en apps
Duik eenvoudig in je verzendhistoriek van de verzendtool
Bekijk je bestelhistoriek in onze eShop
Volg al je pakjes makkelijk op in de My bpost app
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
Particulier
Zakelijk
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Particulier
Zakelijk
Mijn bpost
Aanmelden
Nieuw?
Registreer
Zakelijke klant
Business Portaal
NL
Toggle Dropdown
NL
FR
Navigatie wisselen
×
Search
Vind bpost
Maak een verzendetiket
Volg je pakje
Bereken en verzend
Terug
Reclame maken
Pakjes verzenden
Post verzenden
Post ontvangen
Veelgestelde vragen
Hallo,
Ik spreek Nederlands
Bonjour,
Je parle Français
Hello,
I speak English
Guten Tag,
Ich spreche Deutsch
Fulltext search
Search
Veelgestelde vragen
Een pakje verzenden
Zending in België
Zending naar het buitenland
Er is een probleem
66
vragen
in de categorie
« Een pakje verzenden »
Kan ik mijn barcode ingeven op Track & Trace om mijn zending naar het buitenland te volgen?
Hoe maak ik een verzendetiket aan?
Kan ik mijn internationale zending via Track & Trace volgen?
Ik wil een groot pak verzenden binnen België. Welke grootte en gewichten zijn toegestaan?
Wat is het tarief van bpost om een pakje naar het buitenland te verzenden?
Heeft bpost een dienst voor snelle leveringen?
Hoeveel kost het om een pakje te verzenden?
Welke douanedocumenten vul ik in voor een pakje naar het buitenland?
Wat zijn de afmetingen van de verschillende pakjes van bpost?
Wat mag ik niet verzenden met bpost?
Wat doet bpost als mijn pakje verloren, beschadigd of gestolen is?
Hoe verzend ik zo veilig mogelijk een breekbaar pakje met bpost?
Hoe maak ik een persoonlijke account voor de online verzendtool?
Ik krijg geen nieuwe update via Track & Trace, is dat normaal?
Mijn bestemmeling heeft het pakje van bpost geweigerd. Wat nu?
Hoe verzend ik een pakje via een Pakjesautomaat?
Hoe kan ik als afzender mijn pakjes op zaterdag of zondag laten leveren?
Voor welke landen heb ik geen douanedocumenten nodig als ik een pakje wil verzenden?
Ik heb een verkeerd adres opgegeven, kan ik het nog wijzigen?
Hoe werkt de Pakjesbus en waar vind ik er een?
Wat is een HS-code?
Mijn pakje is onterecht teruggestuurd naar mij. Wat nu?
Hoe weet ik of mijn pakje succesvol door de douane is gegaan?
Wat als mijn pakje te laat geleverd werd bij mijn bestemmeling?
Wanneer betaal ik douanekosten voor een pakje?
Waar geef ik mijn pakje af?
Wat zijn de mogelijkheden om de inhoud van mijn pakje te beschermen?
Wat als de douane mijn pakje tegenhoudt?
Hoe kan ik klacht indienen als mijn pakje voor het buitenland beschadigd of verloren is?
Hoe groot of zwaar mag mijn pakje voor het buitenland zijn?
Hoe frankeer ik mijn pakje voor het buitenland?
Kan ik mijn pakje aan de postbode meegeven voor verzending?
Kan ik postzegels op mijn pakje kleven in plaats van een verzendetiket?
Vind ik in een Postkantoor of PostPunt alles om mijn pakje te verzenden?
Wordt een pakje waarop ‘breekbaar’ staat met extra zorg behandeld?
Wanneer levert bpost mijn pakje bij de bestemmeling af?
Hoe raakt mijn pakje het snelst bij de bestemmeling?
Hoe frankeer ik mijn pakje?
Wie is verantwoordelijk voor de levering: bpost of een externe postpartner?
Mag bpost mijn pakje openmaken?
Kan ik mijn verzendetiket in een Postkantoor aanmaken of laten printen?
Pakje verzenden: welke gegevens heb ik nodig?
Hoe krijg ik een ontvangstbewijs van mijn pakje?
Kan bpost mijn pakje komen ophalen, of moet ik altijd naar een Postkantoor of PostPunt gaan om het te verzenden?
Hoe bereid ik mijn pakje naar een bestemming in het buitenland voor?
In welk geval zal de douane mijn pakje opendoen voor controle?
Is mijn pakje standaard beschermd tegen schade, diefstal en verlies of heb ik een extra garantie nodig?
Wat heb ik nodig om mijn verzendetiket aan te maken?
Hoe betaal ik mijn online verzendetiket?
Kan ik de plaats of het tijdstip van een levering aanpassen?
Kan ik in de eShop 1 verzendetiket kopen?
Wat gebeurt er als blijkt dat de bestemmeling is verhuisd?
Waarom maak ik het best een account aan ?
Welke leveringsmogelijkheden biedt bpost aan?
Bestaat er een voorgefrankeerde doos om pakjes naar het buitenland te verzenden?
Hoe en waar maak ik een verzendetiket aan?
Wanneer is mijn zending een pakje en geen brief meer?
Waar kan ik meerdere verpakkingen tegelijk kopen?
Waarom moet ik het e-mailadres van de bestemmeling ingeven als ik online mijn verzendetiket aanmaak?
Wat doe ik als ik een belangrijk pakje wil verzenden?
Hoe weet ik of de inhoud van mijn pakje intact is gebleven?
Welke vergoeding krijg ik bij diefstal, verlies of schade aan mijn pakje?
Hoe vermijd ik dat de ontvanger invoerkosten moet betalen?
Kan ik mijn internationale zending volgen?
Kan ik een garantie nemen op een retourzending?
Waarom hanteert bpost aangepaste tarieven voor de pakjes die op het einde van het jaar worden verstuurd?
Zoeken
Search