
Recurrent Relational Campaign
Geef uw mediaplan een boost met een relationeel Direct Mail communicatie programma en krijg tot 10%* van uw Direct Mail-factuurbedrag uitzonderlijk terugbetaald.
Contacteer ons
Of contacteer je account manager

Voorwaarden
- Uw campagne voldoet aan de Direct Mail-voorwaarden.
- De korting is enkel geldig op de Direct Mail Boost-tarieven.
- De korting wordt toegekend op het eindtotaal van uw facturen.
- De cashback wordt bekomen via uw Account Manager.
- Maximaal 1 communicatie programma per adverteerder en maximum 60.000 stuks in totaal.
- Het formaat en gewicht van uw zending voldoen aan de specificaties in de Masspost-gids.
- Afgiftes in een (hyper)Masspost center - periode van 01/01/2022 tot 31/12/2022 (afgifteplaats in functie van minimum aantal stuks).
- De korting wordt toegekend op het opzetten van een incrementeel (extra) relationeel programma van 3 afgiftes op de cijfers van Nielsen van de 2 laatste jaren (2020, 2021).
- De inhoud van de campagne is uitsluitend gerelateerd aan een van de volgende thema’s:
- A. Zelfde thema – andere doelgroepen: verjaardag, status van, dank u, Welkom, We missen u, Sorry, Proficiat, actie die online werd gedaan (volgende aankoop), vraag voor feedback op een product/dienst.
- B. Zelfde relationele content – zelfde doelgroep: loyauteitsprogramma, nieuwsbrief, educatief programma, … met editienummer of opvolgingsnummer.
- Pre-validatie van de campagne is verplicht via uw Account Manager.
- Zet de promocode in de afgifte referentie.
Promotie
***U ontvangt 5% cashback op een programma waarvan de 3 afgiftes min 10 000 stuks bedragen.
U ontvangt 10% cashback op een programma waarvan de 3 afgiftes min 30 000 stuks bedragen.