jsyp-test_chatbot_pakje_verzenden

suzuki
Caples Award – Paper Mail

Case. Suzuki Vitara verdubbelt aantal proefritten met originele Paper Mail

Hoe overtuig je iemand van een proefrit als zijn huidige wagen hem eigenlijk nog niet in de steek laat? De Suzuki Vitara staat bekend als een heel betrouwbare wagen.

robert-bye-XLK1tJqvIt4-unsplash
Sustainable advertising, bestaat dat wel?

De bezorgdheid rond de klimaatsveranderingen én het bewustzijn rond de impact die we hebben op het milieu waren nog nooit zo groot. Klanten verwachten ook dat merken hier actief mee bezig zijn én dat ze ook transparant zijn in hun communicatie.

La personnalisation ne se limite pas au nom : 7 façons de personnaliser votre Direct Mail
Personalisatie gaat verder dan de naam: 7 tips om Direct Mail te personaliseren

‘Hey [jouw naam]’ zien prijken bovenaan een brief, magazine of folder: het blijft een eenvoudige en effectieve manier om je aandacht te trekken. 10 punten op stopping power. Maar staying power? Daarvoor moeten adverteerders diepgaander personaliseren. Een pleidooi over personalisatie in Direct Mail via 3 effectieve cases en 7 inspirerende tips.  

Eetbaar zijn is een voordeel: 8 vleugjes neuromarketing bij In-Home Advertising
Eetbaar zijn is een voordeel: 8 vleugjes neuromarketing bij In-Home Advertising

Direct Mail en Door to door kunnen sterke troefkaarten op tafel leggen. Maakt u slim gebruik van In-Home Advertising in uw multichannel-aanpak, dan is resultaat gegarandeerd. Dat bewijzen deze acht cases, geselecteerd door onze media experts. U merkt meteen: raketwetenschap hoeft niet altijd, al komt er af en toe wel een vleugje neuromarketing om de hoek kijken.

win-back-direct-mail
Win-back via Direct Mail, of: hoe u slapende klanten zachtjes wakker maakt

Loont het de moeite om indommelende en slapende klanten terug te winnen? Jazeker. Al was het maar omdat investeren in bestaande klanten effectief de moeite loont: het kost vijf maal meer om een nieuwe klant voor u te winnen dan er een te behouden. Klantenretentie. Heeft u daarvoor al aan In-Home Advertising gedacht?