3 vragen
 voor het trefwoord « Pakjes volgen »

Via Mijn Post kunnen sommige appgebruikers inderdaad hun post op voorhand zien. Deze functionaliteit is nog in testfase en nog niet voor iedereen beschikbaar. Als testpersoon ontvang je een uitnodigingsmail om Mijn Post te gebruiken.

Tip: Update regelmatig de My bpost app om van alle functionaliteiten te kunnen genieten.

Met de My bpost app kan je al je pakjes volgen. Ook die van andere pakjesbezorgers. Je pakjes van bpost, gelinkt aan je e-mailadressen in de My bpost app, worden automatisch toegevoegd. Andere pakjes kan je eenvoudig toevoegen in de app als volgt:

  • Klik ‘voeg een zending toe’ op het startscherm van de app
  • Geef het barcodenummer van het pakje in of scan de barcode via de app.
  • Selecteer de pakjesbezorger uit de voorgestelde lijst. Staat je pakjesbezorger niet in de lijst, stuur ons dan een berichtje in de app. Wij voegen deze dan toe aan de huidige lijst.
  • Voer de postcode van het afleveradres in.

Soms gebeurt het dat wij de barcode pas op een later tijdstip van de afzender ontvangen. Hierdoor kan je je pakje nog niet volgen. Probeer het in dit geval later opnieuw.

Kijk ook zeker na of je de juiste barcode en postcode hebt ingevuld. Zorg ervoor dat je de juiste pakjesbezorger hebt geselecteerd uit de voorgestelde lijst. Weet je niet wie de bezorger van je pakje is, selecteer dan 'Ik weet het niet'. Ken je de bezorger, maar staat deze niet in onze lijst, stuur ons dan een berichtje in de app. Wij voegen deze dan toe aan de huidige lijst.