6 vragen
 voor het trefwoord « Mijn pakje is beschadigd »
Mijn pakje is beschadigd. Wie moet ik contacteren: de oorspronkelijke afzender of bpost?
Als je pakje is beschadigd bij levering, neem je binnen de 7 dagen na ontvangst van je pakje contact op met de oorspronkelijke afzender. Enkel als afzender kan je een klacht indienen bij onze klantendienst. Dat doe je dan best via het online formulier onderaan deze pagina.
Hoe dien ik klacht in als mijn pakje is beschadigd?
Merk je dat de inhoud van je pakje is beschadigd, neem dan binnen de 7 dagen na ontvangst contact op met de oorspronkelijke afzender. Bezorg hem foto's van de beschadigde verpakking en inhoud, zodat hij voor een oplossing kan zorgen. Enkel als oorspronkelijke afzender kan je een klacht indienen bij onze klantendienst. Dat doe je dan best via het online formulier onderaan deze pagina.
Mijn pakje is beschadigd. Krijg ik een nieuw, heb ik recht op een terugbetaling of een schadevergoeding? En wie betaalt de retourkosten?
Merk je dat de inhoud van je pakje is beschadigd, neem dan binnen de 7 dagen na ontvangst contact op met de oorspronkelijke afzender. Bezorg hem foto's van de beschadigde verpakking en inhoud, zodat hij voor een oplossing kan zorgen. Enkel als oorspronkelijke afzender kan je een klacht indienen bij onze klantendienst. Dat doe je dan best via het online formulier onderaan deze pagina.
Kan ik het pakje van de postbode weigeren als ik zie dat het is beschadigd?
Als je ziet dat je pakje is beschadigd, weiger je het best aan de deur. We sturen het dan terug naar de oorspronkelijke afzender.
Wie treft schuld bij beschadiging aan mijn pakje?
Het spijt ons te horen dat je pakje is beschadigd. Als je de schade opmerkt in het Afhaalpunt, kan je het pakje weigeren waarna het wordt teruggestuurd naar de afzender. Merk je de schade aan de inhoud later op, neem dan binnen de 7 dagen na ontvangst van je pakje contact op met de oorspronkelijke afzender. Bezorg hem foto's van de beschadigde verpakking en inhoud, zodat hij voor een oplossing kan zorgen. Alleen de oorspronkelijke afzender kan een klacht indienen bij bpost.
Moet ik foto's nemen van mijn beschadigde pakje?
Merk je pas na ontvangst dan je pakje is beschadigd, neem dan binnen de 7 dagen contact op met de afzender. Bezorg hem foto's van de beschadigde verpakking en inhoud, zodat hij voor een oplossing kan zorgen. Enkel als oorspronkelijke afzender kan je een klacht indienen bij onze klantendienst. Dat doe je dan best via het online formulier onderaan deze pagina.