Welke informatie zoek ik het best op voorhand op als ik de klantendienst contacteer?

Welke informatie zoek ik het best op voorhand op als ik de klantendienst contacteer? Voor problemen met de bezorging van je kaart kan je contact opnemen via het online formulier onderaan deze pagina. Heb je eerder een technische vraag, dan neem je best telefonisch contact op en hou je volgende informatie bij de hand:

  • Het merk van je toestel: bv. Samsung, Apple, Huawei …
  • Het type toestel: bv. Galaxy 5, Iphone 11, Huawei P30 Lite …
  • Besturingssysteem: bv. Android 8. iOS 12 …
  • De versie van je app (dit vind je terug onderaan in de app via ‘Menu’)

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Webform 

 
Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.