Wat kan ik doen als contactloos betalen niet werkt?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom contactloos betalen niet werkt:

  1. Je hebt de "contactloos"-functie nog niet geactiveerd. Daarvoor moet je een transactie uitvoeren met je pincode (een aankoop in de winkel of geldopname).
  2. De terminal staat geen contactloze betaling toe (geen contactloos logo-logo). Je kan je aankopen altijd betalen door je kaart in de terminal te steken en je aankoop te bevestigen met je geheime code. 
  3. Je kaart beschikt niet over de "contactloos"-functie. Controleer of de kaart het contactloos logo-logo heeft.
  4. U heeft vijf opeenvolgende contactloze transacties verricht.
  5. Het gecumuleerde bedrag voor contactloze transacties overschrijdt de limiet van € 150.
  6. Het bedrag van de afzonderlijke transactie ligt hoger dan € 50.
Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00

Zaterdag :
09:00 – 13:00

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.