Wat kan ik doen als contactloos betalen niet werkt?
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom contactloos betalen niet werkt:
- Je hebt de "contactloos"-functie nog niet geactiveerd. Daarvoor moet je een transactie uitvoeren met je pincode (een aankoop in de winkel of geldopname).
- De terminal staat geen contactloze betaling toe (geen -logo). Je kan je aankopen altijd betalen door je kaart in de terminal te steken en je aankoop te bevestigen met je geheime code.
- Je kaart beschikt niet over de "contactloos"-functie. Controleer of de kaart het -logo heeft.
- U heeft vijf opeenvolgende contactloze transacties verricht.
- Het gecumuleerde bedrag voor contactloze transacties overschrijdt de limiet van € 150.
- Het bedrag van de afzonderlijke transactie ligt hoger dan € 50.
Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
09:00 – 12:30
13:30 - 18:00
Zaterdag :
09:00 – 13:00
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.