Waarom mislukt de betaling van mijn invoerkosten?

De invoerkosten voor je pakje kan je enkel via de My bpost app of Track & Trace op voorhand betalen. Mislukt de betaling, ga dan even het volgende na:

  • Hou er rekening mee dat bij een mislukte poging (of als je de betaling zelf geannuleerd hebt), het systeem automatisch een wachttijd van ongeveer 30 min. inschakelt. Probeer nadien opnieuw.
  • Controleer of je kredietkaart voldoende krediet heeft, en of je zichtrekening voldoende is aangevuld.
  • Controleer of je geen fout hebt gemaakt bij het invoeren van de kaartgegevens.
  • Controleer of je internetconnectie niet is onderbroken.
  • Bij betaling met een kredietkaart moet je kaart 3D-secured zijn. Is dat niet het geval, of ben je niet meer zeker van je wachtwoord of code, contacteer dan je bank of uitgever van je kaart.
Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Chatten via Track & Trace

Voor vragen over je pakje

Loader not found
Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.