Waar vind ik het retouretiket voor mijn retourzending?

Als de oorspronkelijke afzender u de mogelijkheid geeft om uw pakje retour te sturen, zijn er 3 mogelijkheden:

  • Het retouretiket zit in het pakje.
  • U downloadt het retouretiket in de webshop van de afzender en drukt het af bij u thuis.
  • Sommige oorspronkelijke afzenders geven u de mogelijkheid om het retouretiket te laten afdrukken in het Postkantoor of PostPunt waar u uw pakje terugstuurt.

Als de oorspronkelijke afzender geen retourmogelijkheden voorziet, moet u zelf een verzendetiket maken en kopen. Als contractuele klant kan u uw retouretiket in Shipping Manager maken en afdrukken.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
9.00 – 12.30
13.00 – 17.00

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.