Volgens Track & Trace is mijn pakje afgeleverd, maar mijn bestemmeling zegt van niet. Wat moet ik doen?

  • Vraag aan de bestemmeling of hij al in zijn brievenbus heeft gekeken.
  • Vraag aan de bestemmeling of het pakje werd afgeleverd bij de buren of op een veilige plaats, of volgens zijn leveringsvoorkeuren.

Als hij het pakje nergens vindt, neemt u het best contact op met onze klantendienst. Via het online formulier onderaan deze pagina kunnen wij een onderzoek starten en vragen we u om enkele documenten op te laden zoals de factuur, in voorbereiding van een eventuele vergoeding voor verlies. Dit formulier kan enkel ingediend worden door de verzender van het pakje gezien enkel deze in aanmerking komt voor een vergoeding.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 17.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Webform

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.