Mijn pakje is onterecht teruggestuurd naar mij. Wat nu?

bpost zendt uw pakje terug naar u als: [bullet] De bestemmeling niet (meer) op het leveringsadres woont of het adres is niet correct.

  • Uw pakje werd geweigerd aan de deur (doordat het bijvoorbeeld beschadigd is).
  • De bestemmeling uw pakje na 14 kalenderdagen niet is gaan afhalen in het Afhaalpunt.
  • De bestemmeling uw pakje na 5 kalenderdagen niet is gaan afhalen in de Pakjesautomaat.

Is er toch iets misgelopen en werd het pakje onterecht door ons naar u teruggestuurd, dan kan u dit melden bij onze klantendienst via het online formulier onderaan deze pagina. We kijken dan hoe we onze dienst in de toekomst kunnen verbeteren en u eventueel kunnen vergoeden voor deze zending.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
9.00 – 12.30
13.00 – 17.00

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.

Webform

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld