Ik heb mijn zending slecht gefrankeerd. Wat nu?

Verkeerde afdrukken en afdrukken die u niet hebt gebruikt, worden terugbetaald onder deze cumulatieve voorwaarden:

  • U verzendt ten laatste op de eerste werkdag na de dag van de fout een schriftelijke vraag naar het Service Center (Service Center, postbus 5 000, 1 000 Brussel).
  • U voegt de enveloppen bij uw zending en bundelt ze per terug te betalen bedrag of per pakje van 100 stuks.
  • De afdrukken moeten volledig en leesbaar zijn.
  • De afdrukken moeten vergezeld zijn van de datumstempel van de frankeermachine.

We controleren alle afdrukken waarvoor u een terugbetaling vraagt. U krijgt een creditnota voor het bedrag dat we u terugstorten. Administratieve kosten van 10% (met een minimum van € 12,50 en een maximum van € 75) worden van dat bedrag afgetrokken.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.