Ik heb geen bevestigingsmail gekregen nadat ik mijn Postvolmachtkaart heb aangevraagd. Wat moet ik doen?

Na de betaling komt u automatisch op een scherm terecht dat bevestigt dat uw aanvraag is geregistreerd en dat u binnenkort een bevestigingsmail krijgt. In die mail wordt uw aanvraag samengevat en staat het bedrag dat u hebt betaald.

Is uw betaling geregistreerd en kreeg u geen bevestigingsmail? Controleer dan uw folder 'Ongewenste e-mail'. Vindt u de mail daar ook niet, neem dan contact op met onze klantendienst. Vermeld de datum van uw bestelling en de naam waarop u de kaart hebt aangevraagd. We controleren of uw aanvraag is geregistreerd en nemen indien nodig opnieuw contact met u op.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 17.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.