Hoe weet ik zeker dat mijn pakje verloren is?

Als de status van uw pakje niet verandert in Track & Trace kunnen er verschillende oorzaken zijn:

  • Uw pakje heeft vertraging.
  • Onze collega's in het buitenland geven geen Track & Trace-informatie over uw pakje.

Als de status van uw Track & Trace meer dan 2 weken na verzending nog niet is veranderd, neemt u het best contact op met onze klantendienst. Via het online formulier onderaan deze pagina komt u ook onmiddellijk te weten of u in aanmerking komt voor een eventuele vergoeding. We vragen u dan om enkele documenten op te sturen zoals de factuur. Dit formulier kan enkel ingediend worden door de verzender van het pakje gezien enkel deze in aanmerking komt voor een vergoeding.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 17.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.

Webform

Aanbevolen optie. Efficiënt en vlot afgehandeld.