Hoe weet ik wanneer mijn pakje is geleverd?

U kan uw pakje online volgen via Track & Trace en de My bpost app. Vul daar het barcodenummer in dat op het etiket van uw retourzending staat.

Vul ook de juiste postcode in:

  • Zit er een retouretiket in uw pakje, dan is dat de postcode van het originele verzendetiket dat op het pakje kleeft.
  • Moet u zelf een verzendetiket aanmaken, dan is dat de postcode van de ontvanger van uw retourzending.

In de app krijgt u een melding wanneer uw pakje is geleverd.

Als u zelf een verzendetiket maakt en koopt, kan u de optie 'Ontvangstbewijs' aanklikken.

Dan krijgt u een sms of e-mail over de status van uw pakje:

  • Wanneer het pakje is geleverd.
  • Wanneer het pakje niet is afgegeven omdat er niemand bij de bestemmeling aanwezig is. Het wordt dan geleverd bij het dichtstbijzijnde Postkantoor of PostPunt.
  • Wanneer de bestemmeling het niet is komen afhalen in een Postkantoor of PostPunt.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag :
9.00 – 12.30
13.00 – 17.00

Zonaal tarief. Wachttijd varieert.