Mijn pakje is te laat geleverd. Wat nu?
We doen er alles aan om je pakje op tijd te bezorgen. Ben je niet tevreden over de termijn dat je pakje onderweg is geweest, neem dan contact op met de afzender van je pakje. Alleen hij kan klacht indienen voor late levering.
Pakje ontvangen
184
Mijn pakje is te laat aangekomen. Wat nu?
We doen er alles aan om je pakje op tijd te bezorgen. Ben je niet tevreden over de termijn dat je pakje onderweg is geweest, neem dan contact op met de afzender van je pakje. Alleen hij kan klacht indienen voor late levering.
Pakje ontvangen
184
Wanneer wordt mijn pakje geleverd?
Wij proberen steeds alle nationale pakjes de eerstvolgende werkdag af te leveren. Je kan via Track & Trace en de My bpost app steeds de status van je pakje volgen. Het aangegeven tijdslot is een indicatie, 95% van de pakjes wordt binnen dit tijdslot geleverd.
Mijn pakje volgen
187
Ik verwacht een pakje, maar heb geen barcode ontvangen. Wat nu?
Neem in dit geval contact op met de afzender van je pakje en vraag naar de barcode. Zonder barcode kunnen we je pakje helaas niet volgen via Track & Trace.
Mijn pakje volgen
187
Hoe weet ik wie de afzender van mijn pakje is?
Aan de hand van het barcodenummer van je pakje kan je via Track & Trace en de My bpost app de naam en het adres van de afzender raadplegen.
Mijn pakje volgen
187
Hoe laad ik mijn frankeermachine op?
U laadt uw machine in 4 stappen op:
1. Kies op uw frankeermachine de functie opladen (zie de gebruikshandleiding).
2. Kies de frankeerwaarde die u wil kopen. Meer informatie over de toegelaten oplaadbedragen vindt u op www.bpost.be/frankeermachine.
3. Uw frankeermachine maakt verbinding met de server van bpost.
4. bpost controleert of er op de bankrekening die aan uw frankeermachine is gekoppeld genoeg geld staat om de oplaadbeurt uit te voeren.
- Als er genoeg geld op de rekening staat, wordt uw frankeermachine opgeladen en wordt het bedrag van uw rekening gehaald.
- Als er niet genoeg geld op de rekening staat, toont uw machine een foutboodschap. Vul dan uw bankrekening aan.
Telkens u uw frankeermachine oplaadt, moet u die stappen uitvoeren.


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
8.00 – 12.30
13.00 – 17.30
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.