Mijn pakje is te laat geleverd. Wat nu?
We doen er alles aan om je pakje op tijd te bezorgen. Ben je niet tevreden over de termijn dat je pakje onderweg is geweest, neem dan contact op met de afzender van je pakje. Alleen hij kan klacht indienen voor late levering.
Pakje ontvangen
184
Mijn pakje is te laat aangekomen. Wat nu?
We doen er alles aan om je pakje op tijd te bezorgen. Ben je niet tevreden over de termijn dat je pakje onderweg is geweest, neem dan contact op met de afzender van je pakje. Alleen hij kan klacht indienen voor late levering.
Pakje ontvangen
184
Wanneer wordt mijn pakje geleverd?
Wij proberen steeds alle nationale pakjes de eerstvolgende werkdag af te leveren. Je kan via Track & Trace en de My bpost app steeds de status van je pakje volgen. Het aangegeven tijdslot is een indicatie, 95% van de pakjes wordt binnen dit tijdslot geleverd.
Mijn pakje volgen
187
Ik verwacht een pakje, maar heb geen barcode ontvangen. Wat nu?
Neem in dit geval contact op met de afzender van je pakje en vraag naar de barcode. Zonder barcode kunnen we je pakje helaas niet volgen via Track & Trace.
Mijn pakje volgen
187
Hoe weet ik wie de afzender van mijn pakje is?
Aan de hand van het barcodenummer van je pakje kan je via Track & Trace en de My bpost app de naam en het adres van de afzender raadplegen.
Mijn pakje volgen
187
Hoe activeer ik mijn bpaidkaart voor de Master Identity Check (3D-Secure)?
Dateert je bpaidkaart van voor 18 november 2019 en heb je je kaart sindsdien niet vernieuwd in een Postkantoor, volg dan deze stappen:
- Log in op My bpaid of maak een account aan.
- Koppel je gsm-nummer aan je bpaidkaart. 1) Vraag op My bpaid om je verificatiecode per post op te sturen. 2) Of ga naar een Postkantoor om je bpaidkaart te vernieuwen en je gsm-nummer te koppelen. Elke kaart is gekoppeld aan 1 gsm-nummer. Een gsm-nummer kan wel gekoppeld zijn aan meerdere bpaidkaarten.
- Ga naar de website van My bpaid als je je verificatiecode kreeg en maak een wachtwoord aan. Vul ook je gsm-nummer in.
Dateert je bpaidkaart van na 18 november 2019, volg dan deze stappen:
- Log in op My bpaid of maak een nieuwe account aan.
- Vraag via My bpaid om een verificatiecode te sturen via sms.
- Maak met de verificatiecode een 3D-Secure-wachtwoord aan op de website van My bpaid en vul je gsm-nummer in.


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
08:00 – 12:30
13:30 - 18:00
Zaterdag :
09:00 – 13:00
Zonaal tarief. Wachttijd varieert.