Er zijn kosten verbonden aan de levering van mijn pakje, hoe kan ik deze betalen?

Bij een pakje met betaling bij levering aan huis, zijn er verschillende betaalmogelijkheden:.

Cash betalen
Je kan cash betalen aan de postbode, maar dan dien je wel het exacte bedrag af te geven.

Mobiel betalen
Je kan ook mobiel betalen met je banking app of de Payconiq by Bancontact app. De postbode maakt dan een QR-code aan die je scant met je banking app. Daarna ontvangen jullie beiden een bevestiging van de betaling.

De postbode levert je pakje met betaling bij levering in een Postkantoor of een PostPunt als:

  • Je niet thuis bent.
  • Je het exacte bedrag niet cash of mobiel kan betalen
  • Je wil betalen met een debet- of kredietkaart.
  • Het om een bedrag gaat van meer dan 1000 euro.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.