Mijn pakje is te laat geleverd. Wat nu?
We doen er alles aan om je pakje op tijd te bezorgen. Ben je niet tevreden over de termijn dat je pakje onderweg is geweest, neem dan contact op met de afzender van je pakje. Alleen hij kan klacht indienen voor late levering.
Pakje ontvangen
184
Mijn pakje is te laat aangekomen. Wat nu?
We doen er alles aan om je pakje op tijd te bezorgen. Ben je niet tevreden over de termijn dat je pakje onderweg is geweest, neem dan contact op met de afzender van je pakje. Alleen hij kan klacht indienen voor late levering.
Pakje ontvangen
184
Wanneer wordt mijn pakje geleverd?
Wij proberen steeds alle nationale pakjes de eerstvolgende werkdag af te leveren. Je kan via Track & Trace en de My bpost app steeds de status van je pakje volgen. Het aangegeven tijdslot is een indicatie, 95% van de pakjes wordt binnen dit tijdslot geleverd.
Mijn pakje volgen
187
Ik verwacht een pakje, maar heb geen barcode ontvangen. Wat nu?
Neem in dit geval contact op met de afzender van je pakje en vraag naar de barcode. Zonder barcode kunnen we je pakje helaas niet volgen via Track & Trace.
Mijn pakje volgen
187
Hoe weet ik wie de afzender van mijn pakje is?
Aan de hand van het barcodenummer van je pakje kan je via Track & Trace en de My bpost app de naam en het adres van de afzender raadplegen.
Mijn pakje volgen
187
Er zijn kosten verbonden aan de levering van mijn pakje, hoe kan ik deze betalen?
Bij een pakje met betaling bij levering aan huis, zijn er verschillende betaalmogelijkheden:.
Cash betalen
Je kan cash betalen aan de postbode, maar dan dien je wel het exacte bedrag af te geven.
Mobiel betalen
Je kan ook mobiel betalen met je banking app of de Payconiq by Bancontact app. De postbode maakt dan een QR-code aan die je scant met je banking app. Daarna ontvangen jullie beiden een bevestiging van de betaling.
De postbode levert je pakje met betaling bij levering in een Postkantoor of een PostPunt als:
- Je niet thuis bent.
- Je het exacte bedrag niet cash of mobiel kan betalen
- Je wil betalen met een debet- of kredietkaart.
- Het om een bedrag gaat van meer dan 1000 euro.


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.