Ik heb geen bevestigingsmail gekregen nadat ik mijn Postvolmachtkaart heb aangevraagd. Wat moet ik doen?
Na de betaling komt u automatisch op een scherm terecht dat bevestigt dat uw aanvraag is geregistreerd en dat u binnenkort een bevestigingsmail krijgt. In die mail wordt uw aanvraag samengevat en staat het bedrag dat u hebt betaald.
Is uw betaling geregistreerd en kreeg u geen bevestigingsmail? Controleer dan uw folder 'Ongewenste e-mail'. Vindt u de mail daar ook niet, neem dan contact op met onze klantendienst. Vermeld de datum van uw bestelling en de naam waarop u de kaart hebt aangevraagd. We controleren of uw aanvraag is geregistreerd en nemen indien nodig opnieuw contact met u op.


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Neem contact met ons op.
Bellen
Maandag - vrijdag :
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.
Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.
Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.