Vertraging voor pakjes uit Verenigd Koninkrijk en Duitsland
Door IT-problemen bij onze partner in het Verenigd Koninkrijk en stakingen bij Deutsche Post zijn er vertragingen in de bezorging van brieven en pakjes van het Verenigd Koninkrijk en Duitsland naar België. Zodra het pakje in België aankomt, wordt de status van je pakje bijgewerkt. Onze klantendienst kan je hierover helaas geen extra info geven.

Sluiten

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen nadat ik mijn Postvolmachtkaart heb aangevraagd. Wat moet ik doen?

Na de betaling komt u automatisch op een scherm terecht dat bevestigt dat uw aanvraag is geregistreerd en dat u binnenkort een bevestigingsmail krijgt. In die mail wordt uw aanvraag samengevat en staat het bedrag dat u hebt betaald.

Is uw betaling geregistreerd en kreeg u geen bevestigingsmail? Controleer dan uw folder 'Ongewenste e-mail'. Vindt u de mail daar ook niet, neem dan contact op met onze klantendienst. Vermeld de datum van uw bestelling en de naam waarop u de kaart hebt aangevraagd. We controleren of uw aanvraag is geregistreerd en nemen indien nodig opnieuw contact met u op.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

 

Neem contact met ons op.

Bellen

Maandag - vrijdag : 
08.00 - 12.30 u.
13.00 - 18.00 u.

Zaterdag :
09.00 - 13.00 u.

Zonaal Tarief. Wachttijden kunnen variëren.