Levering aan de deur

Met bpost kunnen uw klanten pakketten tot 30 kg aan de deur ontvangen. Onze 10.000 postbodes leveren de pakketten tijdens hun dagelijkse ronde.

Levering aan de deur

Uw voordelen

  • Levering de volgende werkdag tussen 8 en 17 uur (dit is een tijdsindicatie)
  • Levering aan de deur: bij uw klant thuis, op z’n werk, …
  • Zowel levering aan de deur bij particulieren als bij bedrijven
  • Maximumgewicht van het pakket: 30 kg
  • Maximumafmetingen van het pakket:
    • 1,5 m voor de langste zijde en
    • 3 m voor het totaal van de afmetingen

Inbegrepen in de verzending naar particulieren

Uw klant ontvangt een email notificatie ‘s morgens vroeg de dag van de levering. Deze email bevat een tijdsindicatie van de geplande levering.
Via de online Track & Trace-tool kunnen u en uw klant gratis het verstuurde pakket volgen. Zo kennen jullie op elk moment de leveringsstatus.
Volg uw pakket nu online >
In geval van verlies of beschadiging van uw pakket krijgt u een schadevergoeding van 8,33 BTR */kg
(ongeveer € 10,5/kg).
*Bijzonder Trekkingsrechten (BTR) zijn een eenheid die gebruikt wordt in de internationale uitwisselingen. De waarde ervan is gebaseerd op een korf van vier grote munteenheden (dollar, euro, pond sterling en yen) en wordt elk jaar op 1 januari vastgelegd. 1 BTR = ongeveer 1,26 euro op 1 januari 2017.
Was uw klant niet thuis toen de postbode het pakket ging leveren? Dan steekt de postbode een afwezigheidsbericht in zijn brievenbus. Uw klant kan dan:
  • ofwel het pakket in het aangegeven postkantoor of postpunt in zijn buurt afhalen
  • ofwel aanvragen dat de postbode een tweede keer langskomt: telefonisch (022 012345) of online

Inbegrepen in de verzending naar bedrijven

Uw klant ontvangt een email notificatie ‘s morgens vroeg de dag van de levering. Deze email bevat een tijdsindicatie van de geplande levering.
Via de online Track & Trace-tool kunnen u en uw klant gratis het verstuurde pakket volgen. Zo kennen jullie op elk moment de leveringsstatus.
Volg uw pakket nu online >
In geval van verlies of schade, krijgt u een vergoeding ter waarde van uw pakket: tot € 500 voor goederen en € 15 voor documenten.

Meer weten >

Uw klant tekent voor ontvangst van het pakket. Zo weet u met zekerheid aan wie uw documenten of goederen afgegeven werden. U kunt de handtekening nadien opvragen in de Track & Trace-tool.
Uw klant was niet aanwezig toen de postbode langskwam ? In dat geval komt de postbode de volgende werkdag opnieuw langs.

Ook interessant voor u

Deze leveringsmethode aan uw klanten aanbieden?

We maken het onderscheid tussen levering bij particulieren (bpack 24h) en levering bij bedrijven (bpack 24h Business). Ontdek snel alle details van deze oplossingen.