Collect & Stamp aangetekend

Collect & Stamp voor aangetekende zendingen

Beheer makkelijker uw aangetekende zending!

Collect & Stamp maakt het u makkelijker om uw aangetekende zendingen voor te bereiden. U hoeft geen papieren afgiftebewijs meer in te vullen! Het is vervangen door het elektronisch afgiftebewijs, dat gearchiveerd wordt op het Collect & Stamp klantenportaal.

Sneller, eenvoudiger, veiliger

Dit nieuwe systeem voor uw aangetekende zendingen biedt alleen maar voordelen:

  1. Snel: u moet geen papieren afgiftebewijs meer invullen of bijvoegen
  2. Eenvoudig: u hoeft uw papieren afgiftebewijs niet meer te archiveren
  3. Veilig: u kan uw elektronische afgiftebewijzen 10 jaar lang online raadplegen.

89 % van de ondervraagde bedrijven bevelen dit nieuwe systeem warm aan*.
*Ipsos-enquête, tevredenheidsenquête Collect & Stamp, april 2013.

Bekijk de video over de voorbereiding

Voorbereiding van uw aangetekende zendingen

Kleef gewoon een barcode voor aangetekende zending links van de adreszone. Klaar is kees!

U moet dus geen papieren afgiftebewijs meer invullen en bij uw aangetekende zendingen voegen. Dit geldt ook voor internationale aangetekende zendingen.

Tips bij het voorbereiden van uw aangetekende zendingen klik hier

Een afgiftebewijs nodig?

U vindt uw afgiftebewijzen op het klantenportaal.

Tijdens de verwerking fotograferen onze machines de adreszone van uw aangetekende zending en maken ze een afgiftebewijs aan in de vorm van een PDF.

Die PDF is de dag nadien beschikbaar op het klantenportaal en blijft daar 10 jaar staan:

  1. Log in op het klantenportaal
  2. Voer het nummer van de barcode voor aangetekende zending in (of zoek op datum)
  3. Download en print uw elektronisch afgiftebewijs. Dit document heeft juridische waarde bij al uw handelingen of geschillen.

Probeer het zelf!
Al uw elektronische afgiftebewijzen sinds 2012 zijn al gearchiveerd.
Probeer het zelf: log in op het klantenportaal en vul de barcode van een recente aangetekende zending in.

Hebt u hierover vragen? Bel naar 02 201 11 11 (elke werkdag van 8u30 tot 17u30).